Poslovni hotel, smještaj u sobama, kongresna dvorana, wellness i sala za vjenčanja Zagreb

Hotel Aristos
Kućna pravila

Dragi gosti,
kako bi vam boravak u našem hotelu bio što ugodniji, ljubazno molimo da uzmete u obzir sljedeće informacije:

  • Smještajem u Hotelu Aristos može se služiti samo ona osoba koje je uredno prijavljena na recepciji.
  • Posjeti u sobi nisu dopušteni. Molimo vas, da za druženje ili razgovor s vašim gostima, iskoristite prostor našeg Lobby bara, Lounge bara ili restorana.
  • Unos lakozapaljivih ili eksplozivnih materijala te unos predmeta neugodna mirisa nije dopušten ni u koji prostor Hotela.
  • Prema Zakonu o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda pušenje nije dopušteno u svim  javnim i  zatvorenim prostorima Hotela  te kršenje navedenog uvjetovat će plaćanje određene novčane naknade.
  • Pranje, sušenje i glačanje rublja u sobi nije dopušteno. Molimo da za takve potrebe koristite usluge hotelske praonice.
  • Donošenje i konzumacija vlastite hrane i pića i naručivanje dostave od ugostiteljskih objekata koji nisu u sklopu Hotela, zbog sanitarnih razloga, nije dopušteno u sobi ni u bilo kojem prostoru Hotela.
  • Kuhanje ili bilo koji vid pripreme hrane nije dopušten u sobi.
  • Ako vaše dragocjenosti, novac i dokumenti nisu pohranjeni u sobnom sefu uz osobnu šifru, Hotel ne preuzima odgovornost za njihov eventualni nestanak.
  • Molimo vas da pri izlasku iz sobe obvezno zatvorite vrata. Karticu sobe pri izlasku iz Hotela nije potrebno vraćati na recepciju. Molimo vas da karticu sobe vratite prilikom odjave iz Hotela.
  • U slučaju gubitka kartice, molimo vas, da o tome odmah obavijestite recepciju.
  • Molimo vas, da sobu oslobodite najkasnije do 12.00 sati na dan odlaska. Zadržavanje u sobi nakon 12.00 sati uvjetuje dodatnu naplatu boravka. U slučaju kasnijeg odlaska iz Hotela molimo vas da odlazak najavite recepciji najkasnije do 10.00 sati na dan odlaska.
  • Molimo vas da ne stvarate buku koja bi mogla smetati ostalim gostima u sobama, hodnicima i javnim prostorima Hotela, posebno u razdoblju od 22.00 do 8.00 sati.
  • Svaku neispravnost ili kvar u sobi te eventualno nezadovoljstvo uslugom molimo odmah prijavite na recepciji.
  • Molimo vas da čuvate inventar i ostalu opremu u sobi. Sva namjerna oštećenja nastala tijekom vašeg boravka bit ćemo prisiljeni staviti na vaš račun.
  • Prije izlaska iz sobe molimo vas da provjerite jeste li u kupaonici zatvorili vodu.
  • Molimo vas da se javnim prostorima Hotela ne krećete u neprikladnoj odjeći, npr. u pidžami, donjem rublju, kupaćem kostimu i sl. Kretanje bilo kojim javnim prostorom Hotela bez obuće i u papučama nije dopušteno.
  • Željeli bismo vam skrenuti pozornost na to da prilikom posjeta našim restoranima budete prikladno odjeveni.
  • U sobi Hotela, isključivo comfort sobi, dopušteno je držanje kućnog ljubimca uz prethodnu najavu, određenu nadoplatu te uz poštivanje kućnog reda. Molimo vas da poštujete zabranu uvođenja kućnih ljubimaca u ugostiteljske sadržaje Hotela te zabranu puštanja ili ostavljanja kućnih ljubimaca bez nadzora u javnim prostorima Hotela.
  • Sve eventualne reklamacije individualnih, agencijskih ili ugovornih gostiju uzimaju se u obzir jedino ako su prijavljene za vrijeme boravka u Hotelu. Naknadne reklamacije nećemo prihvatiti.
  • Sobni inventar (jastuci, deke, ručnici i sl.) predviđeni su za vašu upotrebu tijekom boravka u Hotelu te nije dopušteno njihovo iznošenje iz Hotela.
  • Molimo vas da osobno potpisujete račune za sve vrste hotelskih usluga.