Hotel Aristos

Dojmovi

Zahvala svim djelatnicima hotela na profesionalnoj izvedbi poslova, ali prije svega na srdačnom i osobnom pristupu prema svima nama iz FIBA Europe. Velik broj ljudi istaknuo je upravo ljudsku toplinu i srdačnost djelatnika prema gostima. Vjerujem da se vidimo na sljedećim eventima. S poštovanjem
( Davorin Nakić, FIBA Europe, 22.05.2016. )


Hvala Vam puno na odlično organiziranom i uspješnom sastanku koji smo imali 6. veljače u Vašem Hotelu. Nemamo nikakvih pritužbi i puni smo pohvala.
( Milan, 2015 )


Samo se želim zahvaliti na odličnoj realizaciji našeg eventa u petak, 12.2., jer je sve bilo zaista izvrsno.
Hvala i lijepi pozdrav.

( Mirela, Essilor optika d.o.o.)


Sve je bilo savršeno odrađeno s Vaše strane te mi je izuzetno zadovoljstvo surađivati s Vama, odnosno s hotelom Aristos.
(Danijela, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group d.d. )


Samo da zahvalim na odlično odrađenom seminaru. Sudionici su posebno bili oduševljeni sa ručkom.
( Dražen, Candy Hoover )


Zahvaljujem vam na pomoći i trudu oko organizacije Partner Dana u Aristosu. Jako je dobro sve to prošlo, od svih pripremnih radnji do samog ručka i vaše usluge, jako smo zadovoljni i mi i klijent i ocjene sudionika za sadržaj ,lokaciju i organizaciju su vrlo visoke. Lijepo vas pozdravljam, do sljedeće prilike
( Zdravko, Status grupa )


Hvala puno na svemu. Bilo nam je jako lijepo, svi su zadovoljni. Kongresna dvorana, ručak, ekipa… sve je bilo odlično.
( Eda, Ivancica d.d )


Još jednom veliko hvala na pomoći, suradnji i podršci za vrijeme treninga prošli tjedan!
Iznimno mi je drago što su već stigle super povratne informacije i iz GAP-a, a evo upravo sam se čula s par kolega i kažu da je sve bilo fantastično i odlično organizirano :)

( Ana, Coca-Cola HBC Hrvatska )


Želimo se zahvaliti na Vašem gostoprimstvu i besprijekornoj usluzi koju ste nam pružili. Sve je bilo na nivou. Zahvala cijelom osoblju, konobarima, sve pohvale kuharu i recepciji u ime svih kolega koji su danas bili u Vašem hotelu. Naviknuti na besprijekornu uslugu u našem poduzeću, zbilja nas je teško impresionirati, ali Vi ste pokazali visoki stupanj profesionalnosti.
( Mueller tim )


Nakon što su se slegle emocije i nakon što smo još jednom objektivno analizirali sve elemente u organizaciji i realizaciji konferencije BNFEP koja se u razdoblju 23.-26. rujna 2014. održala u hotelu ARISTOS, dozvolite da Vam najiskrenije zahvalimo na iskazanoj dobrodošlici, profesionalnoj organizaciji događaja te pruženoj vrhunskoj usluzi smještaja i prehrane za sve sudionike. Posebno smo Vam zahvalni što ste nam omogućili korištenje Grant dvorane koja je sa izvrsnim smještajnim i tehničkim mogućnostima događaju dala dodatnu dimenziju kvalitete. Izrečene ocjene temelje se na dojmovima svih sudionika koji nisu štedjeli riječi hvale za HNB-e kao organizatora te za ARISTOS i njegovo osoblje kao domaćina.
( Boris, HNB )


U ime poduzeća Recro-net zahvaljujem hotelu Aristos i cjelokupnom osoblju na hvalevrijednim principima poslovanja. Ambijent je odličan, ali najvrednije od svega je osoblje ovog hotela koje me svojom profesionalnošću, susretljivošću i toplinom svakog puta iznova oduševi. Naša tvrtka već duže surađuje s hotelom Aristos i svaki put se iznova vraćamo zbog odlične i kvalitetne ponude i usluge. Kongresni centar među najboljima je u Hrvatskoj. Hvala svim zaposlenicima Aristosa na predivnom pristupu klijentima.
( Ivana, Recro net )